21 Ağustos, 2007

Bireysel Deneyimler
Bireyselliği savunuşum, kimi zaman, ne yazık ki, asilikle karıştırılıyor; tepki daha çok akrabalardan filan geliyor. Bu durum beni üzse de, destek oluyor çaktırmadan; ilerlediğim yollarda zaferlerim, fikrimin-zikrimin doğruluğunu kanıtlayacak çünkü.

Gittiğim yollar, sarp ve uzun, ne şans, erken başlayan yol alır. Yolun başlangıcı, bundan bir sene önceye dayanıyor. Bir sene önce bu vakitler arttı heyecanım, belirdi yeni yönler ve yürüdüm sakar sakar. Bana destek olan, beni iteleyen biri vardı, belki de yol oydu.

Şimdi geriye dönüp baktığımda, başlamanın rahatlığı en büyük artım; önümde çok zaman var gerçi. Dün geriye dönüp baktım, arşivleri okudum, okudukça utandım, rezil şeyler eklemişim. Okudukça sevindim, artık aynı hataları yapmıyorum ve sanırım daha iyiyim. Yolculuk iyi.

Bugün, Murat Beşer ile tanıştım; uzun süredir müzik yazarlığı yapan biriyle tanışmak oldukça keyiflendirici bir deneyimdi. İyi kötü, 11 tane yazı ekledim dosyaya, ilgili de gözüktü, sanırım beğendi. Kartını verdi, iletişime devam yani; belki Stüdyo İmge sitesinde yazacağım arada bir.

Blogun dolmasına çok az kalan birinci yılıyla paralel giden başka güzel haber ise, bir organizasyon için medya tanıtım bültenleri yazacak olmam. Hemen çıtlatayım; hakkında yazı yazdığım ilk iki grup, Client ve The Smyths: Tribute Band.

Bu yoldayım, bu yoldayım bir senedir. Yarın yaş günü yazısında devam ederim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hayat böyle biraz acayip. özellikle cinsiyeti olmayan seslerin çıktığı kozmo şehirlerde.
az önce yemeğe gitmiştim bir yere. trendsetter karıştırıyordum, müzik sayfasında blogu tanıtıyorlar(dr. warp yazmış dolaylaya dolaylaya).
yarın dükkanda bi bak.