28 Ocak, 2008

Canki

Charles Bukowski -ya da büyük hetero idealizmi- nefret ettiğim bir yazar. Nefret edercesine sevmiyorum. Allen Ginsberg'e laf attığını duyunca nefret etmeye başladım, öncesinde nefret etmeden sevmiyordum. Bazanın altında iki tane kitabını buldum, hemen sahafa gidip, ikisini verip bir tane William S. Burroughs aldım, üzerine 5 YTL ödedim. Hırsızın Günlüğü'nü çaldığım gibi, Canki'i de aslında junkie olmayan bir yazarın kitaplarıyla takaslamak, kırıştırmamaya çalıştığım kitaplarıma hatıralar yaratmak gibi birşey.

3 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Oh be kardeşim! Nihayet! Nihayet, şu Charles Bukowski denilen "maço'dan bozma homofobiğin" bir halta benzemediğini; "yandan yemiş loser edebiyatı" yaptığı, "fake christ" olmaya çalıştığı eserleriyle, yazar/şair bile sayılmayacağını söyleyen birisi çıktı! :o)

Değil Beatnik, onların sıçtığı bok olamaz Bukowski.

fırat dedi ki...

nefretim eskiye dayanır, bileydim, daha önce yazardım, kesinlikle bezdirici bir yazar.

dide dedi ki...

bezdirici yetersiz bence de (: