24 Şubat, 2008

Caravan Girl

Sabahları işe veya okula giderken elinize sıkıştırılmıştır, İstanbul'da ''Gaste'' isimli tabloid ve ücretsiz bir gazete dağıtılıyor. Dağıtımı için müthiş bir sistem oluşturulmuş, durak başı mavili insanlar gaste'yi uzatıyor, hükümet yanlısı insanların elinden çıktığı belli; beleş ya, ne de olsa alınır diyerek yavaş yavaş işletiyorlar, bilgiyi bedava yapıyorlar, yanlış bilgi veriyorlar. Yine de, dersleri daha çabuk bitirebilmek için her sabah gaste dağıtan kadına gülümseyerek teşekkür ediyorum, bir tane alıp çantama koyuyorum. Ne ki çoğu diğer gazeteler gibi onbeş dakika bile okunmuyor.

Fakat bugünkü baskısı yetti, birkaç okunası haber vardı. Goldfrapp hakkında bile haber düşmüşler, bu haber eve dönünce ''Seventh Tree'' dinlememe sebep oldu. Albümü uzun süredir dinlemiyordum, dinleseydim hakkında yazı yazacaktım, şu an ise ne yazabilirim diye düşünüyorum.

Bu ilginç hatırlatma sayesinde daha önceki dinlemelerimde kulağımdan kaçan ''Caravan Girl''ın de peşine takıldım, güneşli bir günde yüksek sesle lalala.

mp3: Goldfrapp - Caravan Girl

Wanna Runaway
(LA LA LA LA LA)
Wanna Runaway
(LA LA LA LA LA)
And Bring on Back
(LA LA LA LA LA)
Wanna Runaway
(LA LA LA LA LA)
Wanna Runaway
(LA LA LA LA LA)
And Bring on Back
(LA LA LA LA LA)
Wanna Runaway
(LA LA LA LA LA)
Wanna Runaway
(LA LA LA LA LA)
And Bring on Back veya içerisinde lalala melodileri geçen şarkıları çok seviyorum.

0 yorum: