20 Mayıs, 2008

Deney

Bir Kerkenez Kuşu
Bir Moda Havuzu
Bir Saklı Şiir
Bir Mürdüm Eriği
Bir İnsan Gözü
Bir Evergreen Çiçek
Bir Çamaşır Makinesi
Bir Gesi Bağları
Bir Ağır Metal

Bir kerkenez kuşu Moda Havuzu'nun üzerinde süzülür.
Bir Şiir'de Bir Mürdüm Eriği kadar güzel Bir İnsan Gözü saklıdır.
Bir Evergreen Çiçek Bir Çamaşır Makine'sinin yerine geçmek ister.
Bir Gesi Bağları Bir Ağır Metal günde yankılanır yankılanır.

gesi bağları'nı ağır metal gününde dinleyen kerkenez kuşu, moda havuzunun üzerinde süzülürken çarptığı şiirde saklı mürdüm eriği kadar güzel insan gözünü kıskanır ve gagasının ucunda taşıdığı evergreen çiçeği çamaşır makinesine atarak mor renklilerle birlikte yıkar. sonuçta yeşil daha daha yeşil, göz hala mürdüm eriği tokluğundadır. deney başarısız.

1 yorum:

Goddess Artemis dedi ki...

Hasta oldum bu yazıya, bayıldım bayıldım! Tamamen serbest çağrışım, yokuş aşağı patenlerle. Süper! :o)