10 Kasım, 2007

Saturday Night Ever
Bloga daha çok müzik yazmak istiyordum da yazmıyordum ya, Studyo İmge yeni alanım oldu ve Oasis ile başladım fakat çok kötü bir başlangıçtı, bunu telafi etmem gerekiyordu. Yazmak istediğim bazı şeyler de vardı. Fakat bugün çok sıkıcıydı, bayıktı, soğuktu, yağmurluydu. Bizim evde de bir ben vardım, böylesi bir günde, saatlerce yalnız kalmak, uyumayı zorunlu kıldı. Sessiz bir telefon bölmeseydi, hala uyuyor olurdum, yarına kadar yataktan çıkmazdım ya da gece kalkıp görevimi yerine getirirdim. Olmadı, bu bayıklıkta yazmak istediklerim de eridi, uykumda. Bu bayıklıkta; Bill Callahan, Perry Blake ve Richard Hawley kendi aralarında paslaşırken, safcan Sufjan o tatlı melodisini korurken, Cat Power dönüşünü yeni şarkısı ve cover albümüyle kutlarken birde tekgerçektutku Suede yörüngeye katılınca, halihazırda yürek burkan bu şarkılar, daha da melankolik bir hal aldı. Yağmur hala durmasa da, günün durağanlığı, birkaç şarkıyla sabit bir fenomene dönüşüverdi. İşbu, gün sandığım kadar da kötü değildi.
Bill Callahan - Night
Suede - So Young
Perry Blake - I Got What I Wanted
Richard Hawley - Tonight the Streets Are Ours
Cat Power - Song To Bobby
Sufjan Stevens - Casimir Pulaski Day
+
ve bonus ayılardan; Grizzly Bear - On a Neck, On a Spit

0 yorum: