17 Ocak, 2008

Can you hear me, Major Tom?

Her şey bir kaç hafta önce başladı. Yolunda gitmeyen bazı şeyleri düzeltmek için uğraştım, okul için uğraştım, blog için uğraştım, arkadaşlarım için uğraştım ki hala pek iyi sayılmazlar, yengem için uğraştım, yeni insanları anlamak için uğraştım; çok uğraştım ve yorulduğumu hissetmeye başlıyordum. Televizyon sesine bile katlanamadığımı anladığımda dinlenmeye çekilmem lazımdı ama tabii ki dinlenmeye zaman ayırmak yorgunluğu kabul etmek demekti. Uyuyamıyordum da, ilaç alıyorum cilt için, yan etkileri var, renkleri birbirine karıştırıyorum mesela, uykusuzdum. Şu an sırtımdan aşağıya doğru inen bir ağrının rahatsızlığıyla yazıyorum, uykum gelmiyor, öğlen biraz da olsa uyuyabildim, bu gece uyuyabileceğimi sanmıyorum. Major Tom'un protein haplarını alması lazım.
Ground Control to Major Tom
Ground Control to Major Tom
Take your protein pills and put your helmet on

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yoksa büyüyo musun N

Radnor dedi ki...

depresyon kokusu aldık