08 Şubat, 2008

Xiu Xiu - Women as Lovers

Kuruluşunun altıncı yılında altıncı stüdyo albümlerini çıkarmaya hazırlanan Kaliforniyalı grup Xiu Xiu hakkında söz etmek pek kolay değil. Çünkü her seferinde tekilliğini mükemmelleştiren, sadece kendi olabilen bir müzik anlayışıyla dinleyicilerinin yorumlarını bile kompleks yapılarının içinde eritiyorlar...

Bir hafta kadar önce Xiu Xiu'nun yeni albümü ''Women as Lovers'' hakkında birkaç söz yazmak istedim ki işin içinden çıkamadım, zor bir yazıydı çünkü zor bir grup hakkındaydı. Bu yüzden yazıyı bitirdikten sonra Xiu Xiu dinlemeyi bıraktım. Geçen hafta teslim ettim, bugün online olmuş, şimdi rahatladım:
http://www.studyoimge.com/makale/4311/xiu-xiu-women-as-lovers

mp3: Xiu Xiu - You Are Pregnant You, You Are Dead
mp3: Xiu Xiu - In Lust You Can Hear the Axe Fall
mp3: Xiu Xiu - F.T.W.
-ekstra-
mp3: Xiu Xiu - I Luv the Valley OH!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel bir albüm..