11 Mart, 2008

Pop Magic*13 Mart Edit'li

Bir günün başka herhangi bir güne benzemediği haftalar yaşıyorum ve anlıyorum böylesi çok tuhaf oluyor. Fakat öyle bir tuhaflık ki her yerden yansıyor. Rastlaştığım yansımalar da beni oyalıyor. Metafizikle uğraşıyorum, meditasyonu deniyorum, böyle her güne yeni bir olay yaratmak, sonra ondan sıyrılmakla zaman harcıyorum. Yorgun kafayla düşünüyorum, zamanımı daha güzel insanlarla harcayacağımı düşünüyorum ve kendime mantra olarak daha sonra çok defa dillendirmeyi dilediğim bir ismi seçip nefesimi düzenlemeye çalışıyorum. Yalnızca rahat uyuyup zamanı daha kolay aşmayı istiyorum. Uykuya dalmak zorlaşmaya başladı.

13 Mart Edit'i:

Çok iyi biriyle tanıştım ve tanışıklığımızın ikinci gününde bana defterini gösterdi, defterinden gördüm; peşpeşe, hiç beklemeden, neredeyse düşünmeden sözcükleri dizebiliyormuşsun. O'nda başka şeylerde buldum, başka şeylerde gördüm. 13 Mart akşamı ise tüm bu duyumsadıklarımı tekrar düşündüm ve yine uyuyamayacağımdan korktum; meditasyonla uğraşmak istemezken O'nun denediğini deneyecektim. Denedim. Sanki genişledim. Bölünmez uykular için daha eğlenceli bir yol aniden beliriverdi.

Tıknefes dört sayfa -ki büyük boy sayfalar ve üç parçaya bölünüp kullandım- doldurdum fakat sıkmasın, birazı yeter:

NTV
Hasılat-ı Milli
Eşşeğin Siki
Dudağımın şişi
parmak izleri
yüzümde elleri
geliyormuş gibi gel
seviyormuş gibi seviş
lütfen, daha sonra
tekrar da denerim
tekrar ederim;
02-03-05-12
Şubat-Mart-Nisan-MAYIS
Matador
Crazy Jane
Tracey Emin
Eminönü
Rakı Sendikal
Sentimental
Yersen
Mehmet Bey, Yersen
42, 32, 22, 12, 02, 2 aylık, 2 gündür
Dünden beri.

0 yorum: