06 Mart, 2008

thesenewpuritans

Heyecanlıyım çünkü indie dans müziğinden birilerini sevmeye başladım. Sahiplenecek miyim acaba? diye kendimi ve debutu sınıyorum. Bazen sevip sahipleneceğim dediklerimden bir anda soğuduğum için These New Puritans ve 'Beat Pyramid'i dağınık dinliyorum. Araya Foals'un, Supergrass'ın ve Goldfrapp'ın yeni albümlerinden şarkılarda ekleyip dikkatimi dağıtmaya çalışıyorum. Aslında bu yaptığım boşuna. Foals kulağımı doldurmadı ve kolayca kulak arkası oldu, Supergrass baydı ve de Goldfrapp ayrı bir dünya; These New Puritans ise matematiksel ritimleriyle bedene hitap ettiğinden (ki Elvis kliplerini izleyiniz bir) kolayca ele geçirip kasların günlük hareketleri arasına karışabiliyor. Bir-iki gün daha karşı koyacağım. Direncimin kırılma noktasından 'Beat Pyramid' yazısı yükseltmeyi düşünüyorum.

mp3: These New Puritans - Colours

mp3: These New Puritans - Numerology AKA Numbers ( Every number has a meaning AKA Marksist Matematik)

0 yorum: